tirsdag 21. august 2012

1000!!!

Jeg stikker bare innom for å si tusen takk til alle dere som stikker innom her fra tid til annen. Etter en drøy uke med blogging, runder jeg ikveld 1000 treff på Casual - but not.

Bilde: lånt fra nett

Det er faktisk litt stas!!

Men hvem er dere alle sammen??

Jeg synes det er superhyggelig om du legger igjen en kommentar eller et lite spor her på siden :-), og så skal jeg love å fortsette å dele nyttig og unyttig informasjon :-)

God tirsdagskveld!

Greys anatomy - coming up!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! :)
Legger igjen en ID jeg da;)
Jeg så i et tidligere innlegg at du ikke var så glad i soyamelk, har du prøvd rismelk? Jeg har ikke prøvd det enda, men jeg skal prøve det når jeg kommer meg til en butikk hvor man har det (bor meget landlig til mtp mat som ikke er inne A4- rammen... )
Siw Tonje