søndag 9. juni 2013

Jeg gleder meg til....

Mmmmmm juni! Sommermåneden!!!

Solen skinner faktisk idag også! Kanskje dette blir en bra sommer?? Idag runder jeg 37+0 og jeg begynner så smått å slippe gledesfølelsene til. Jeg begynner å tro at dette kommer til å gå bra, nå som jeg står på målstreken! 

Ååååå som jeg gleder meg til å møte den lille gutten som kravler rundt inne i magen min? Det er nesten slik at jeg gleder meg til våkennetter til og med...men bare nesten...! He he..

Listen over ting jeg gleder meg til stopper ikke her! Jeg gledermeg nemlig til mange ting: 
- saltpølse og parmaskinke
- å bruke vanlige klær
- å bøye meg ned uten problemer
- å løfte opp emil og gi han en gooood klem
- å snuse på babyen min
- å sitte på verandaen med vognen ved siden av meg
- å være ferdig med å føde(!)
- finne på navn til familiens siste medlem
- slippe kynnere
- til å se Emil som storebror
.....og masse mer!!!! 

Bare noen uker igjen! Det blir deilig!!!

1 kommentar:

TinaF sa...

Hei!
Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg!! :) Så artig at du har vært inne og kikka på lekehuset, og at det var akkurat et sånt et du også endte opp med! Vi er superfornøyde med vårt. Mange som går forbi huset vårt stopper faktisk opp for å ta bilder - det er litt artig synes jeg ;) hehe!
Lykke til med nært forestående fødsel! Fint bilde av fin mage!
God sommer!
Vennlig hilsen Tina F