søndag 16. september 2012

Hagesalg og søndagskos...

Da var årets hagesalg over, og jeg kan love at både min og andres (les; Louboutin-lykkelig venninne) lommebok fikk seg en runde...! Tusen takk til alle som kom! Neste år tror jeg vi må søke vel'et om å få ha Hagesalget på grusbanen her nede! Så da vet dere det! Her er det bare å lage en egen sekk i boden med alt du vil selge :-)

Etter en vellykket formiddag på terrassen, bestemte vi oss for å få hagemøblene i hus i ettermiddag...Puh! Så her sitter jeg med en deilig CAPPUCHINO og slapper av litt, mens MINI leker med naboens bamser, som han sikret seg for 20 kr før idag(!)

Og kaffen nytes av min nyinnkjøpte MUGTAIL-kopp... Lykkekjøp etter en større utskeielse på interiørbutikken VOLLYWOOD tidligere denne uken... Mmm...

1 kommentar:

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Høres ut som en kjempe fin søndag, elsker slike "loppe" salg.. Ja MUGTAIL koppene er bare så fine,men har desverre ikke noen selv(litt rart i grunn,hehe).. Gleder meg til å få se din ny innkjøpte Uglepute ☺ Riktig fin Mandag til deg..
-Beate-