fredag 28. september 2012

Norge - Mitt Norge!

De siste to døgnene har vært travle, men fantastiske!

På grunn av en spillejobb i Hardanger igår kveld, var det duket for en laaaaang torsdag, da jeg tok morgenkaffen på Statoil. En bil proppet med gode kollegaer plukket meg opp for dagens ROADtrip! Kongsberg, Geilo og så min etterlengtede jomfrutur over Hardangervidda!!

For et land vi bor i!!! Lange sletter, berg og dal, stupbratte fjell og skråninger, fjord og fossefall... Overveldende natur- virkelig!

Vi kjørte riktignok effektivt over vidda, for å rekke ettermiddagens prøver pg kveldens gig, men idag: Da hadde vi god tid over Hardangervidda...heldigvis! Vøringsfossen var kjøreturens høydepunkt! .... Og på kjøpet, fikk jeg sette årets første fotspor i snø....!

God høstferie!!

Ingen kommentarer: