søndag 9. september 2012

Sykkelhelg og Hagesalg!

Forrige uke kjøpte mannen min seg sykkel, og litt sånn ensom og alene fant jeg meg selv nede på gårdsplassen; vinkende til mann og barn på vei ut på sykkeltur! Vel, ikke så langt da; fotballbanen, lekeplassen, butikken, eller litt rundt i nabolaget! Men JEG hadde ikke sykkel, og måtte jo derfor såklart holde meg hjemme :-(

Da ble veien kort fra sofaen og til G-Sport, som jeg etter en runde på Sandvika Storsenter fant ut at hadde de beste kuppene inne, for å kjøpe sykkel!

Sist jeg syklet var det på en rosa og lilla DVD Kilimanjaro, og jeg forventer at alle som er født på 70-80 tallet husker denne perlen av en sykkel som erobret ungdomsskoleelever på 90-tallet! Dere skjønner kanskje at det ikke har blitt spesielt mye sykling i det siste, men denne helgen derimot: ut på tur - aldri sur! Familien frisk på sykkeltur! Trodde aldri jeg skulle finne meg selv i denne situasjonen! Men det gir mersmak, og nå funderer vi på å kjøpe sykkelstativ til bilen-gadgetfreaks... Snart høstferie, vet dere....(!)

Nok om det!

Nå er det en uke igjen til årets begivenhet: HAGESALGET!!!! Du kommer, ikke sant??? Det blir ikke noe moro om folk holder seg hjemme! Det er meldt sol, og terassen skal fylles med kjoler, sko og godbiter, kaffe, kaker, blide mennesker, fulle lommebøker, søndagsstemning og gode naboer! Kom kom kom! Vi leker butikk fra Kl 11-14!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sykkelstativ til bilen er et must, løp å kjøp Cathrine😄Klem bhg Vibeke