fredag 7. september 2012

Tid for ønsker....

Det nærmer seg JUL!!!!

Ja, nå sa jeg det! Joda, det er jo faktisk noen måneder igjen, men jeg er godt igang med min ønskeliste! 

Nå som kølige morgener og morgendugg på gresset er et faktum,  er det bare å ta tak i kropp, sjel og hus og forberede høsten! Sommergarderoben er på vei opp i boden. Ullgenserene fra ifjor er gransket og vurdert for gjenbruk i år igjen (og heldigvis bestod de fleste...). ....I tillegg til at noen nye plagg har funnet veien til klesskapet mitt! Det blir det GOD HØST av...
"Tweed"-jakke fra HM, brune jeans fra G-STAR og sjal i ull og silke fra Beck Söndergaard.




















Og øverst på ønskelisten står et par høyhælte boots fra Ganni.... MÅ HA!!! Leter på nett her, uten hell, så det spørs vel om jeg ikke må inn til Oslo en tur til uken, for å lete etter min størrelse hos selgerne der!....drømme drømme...

Og på mobilen har jeg begynt å plotte inn julegaveønsker for både meg og resten av familien. For NÅ er det snart på tide å begynne! Julegavene skal være ferdigkjøpt til 1 desember! Og dette er viktig! Da blir desember en måned hvor man faktisk har tid til å bake 7 slag, stå på skøyter, synge julesanger, holde julekonserter, kjøpe juletre, pynte masssssse til jul, invitere venner på gløgg, se alle julefilmene for ørtende gang, og ikke minst tid til å fryde seg over at alle andre står i innpakningskø, svette med boblejakken over armen, mens du selv sitter på cafe og drikker kaffe og leser blader! 

Så dere kan gjøre hva dere vil! Men jeg starter nå snart! Det gir meg to gode måneder! (Jeg startet faktisk i dyreparken i sommer, og forrige helg kjøpte jeg flere gaver til minstemanns pakkekalender...! Så det så!)

Og for å sparke høsten skikkelig igang holder jeg hagesalg med mange godbiter neste søndag, den 16 september kl. 11-14! Der kan vi friste med godbiter fra Louboutin, Guess, Coast, Reisentel, Oasis, Prada m.m. Her er det bare å stille med stinn lommebok og tom kake-mage! 
Her kan garderoben fornyes blandt andres skatter og bomkjøp!

GoD hElG!

1 kommentar:

Trine sa...

überkule sko. Og jeg ser jo at du er din søsters søster - som jeg er så heldig å få være masse sammen med her i Busan :)