fredag 19. oktober 2012

3 for 2...!

Det overrasker meg gang på gang hvor mye man er villig til å betale for å få noe gratis? Dere vet: kjøp en til, også får du en gratis...! Er det flere der ute som er som meg?


Det hele startet med et uskyldig luekjøp til minsten på Kappahl. Den vennlige damen bak disken spurte høflig om jeg ikke skulle ha en lue og kanskje noen votter i tillegg -det var jo 3 for 2. Jeg takket pent nei, og gikk ut av butikken og inn den neste inngangen...for så å bytte den første luen og deretter benytte meg av 3 for 2-tilbudet! Et godt kjøp, spør du meg! Og jeg gikk rett i fella... Luene var superfine, og 2 av de er helt identiske med en Moncler-lue jeg har, som kostet sånn ca 20 ganger mer....! Riktignok er ikke acryl det samme som god ull, men det skal ikke mer til for å glede denne husfrua...! Et KUPP!


Verre var det i neste butikk: Eurosko (av alle steder)... Kamik til minsten resulterte i både vinterstøvletter og skoletter på mor...! Kjekt, ikke sant?? Ikke nødvendigvis like billig å slenge med 2 par ekstra skinnsko i denne butikken, men penger spart-er penger tjent! Iallefall om man trengte de ekstra skoene...og det gjorde jeg faktisk! Let it snow-let it snow-let it snow....


God helg!

Ingen kommentarer: