torsdag 11. oktober 2012

Jul....

Jeg sier det igjen: Nå er det IKKE lenge igjen til jul!!!!!!!

Jeg elsker julehøytiden,. men kanskje aller mest førjulstiden. Jeg venter fortsatt på at kuldegradene skal snike seg på såpass mye at jeg ikke smelter om jeg fyrer i peisen (=fordelen og ulempen med vannbåren gulvvarme...he he). Men nå har jeg skrapet bilen to morgener denne uken, så jeg tipper det er rett rundt hjørnet.

På tirsdag pakket jeg inn kalendergaver og julegaver... Og JA, jeg er godt igang! Nå mangler jeg 7 gaver til 4-åringens pakkekalender... En stor ikeapose er fylt med venninnegaver etc også. Må vente på neste lønning før jeg fortsetter! Skal jo være ferdig før 1 desember...! For DA skal tiden brukes til baking, pynting, gløgg og mandariner....og Julekonserter såklart! Som sanger er jo det hovedaktiviteten i desember! Julesanger og underholdning for alle og enhver... Herlig!

For dere som sender julekort, har jeg en liten oppordring! Bestill NÅ!
Og husk at de beste bildene kanskje ble tatt i sommerferien eller tidligere dette året. Det er ikke alltid det beste å kle opp hele familien i nisseluer 15 desember, og håpe på et blinkskudd som skal rekke frem til venners postkasser innen julaften....!

Mine favorittkort kommer fra svenske PRINTS WITH WINGS! 
Og bestiller dere innen 12 november, får dere 10% på årets julekort! For meg som bestiller 100 kort, er det penger å spare! Så dette er dagens oppfordring! Husk å bruke koden JUL2012 ved betaling for å få rabatt!

.....og for de som jakter på ny julepynt eller årets innpakningspapir, kan jeg røpe at IKEA slipper sitt julesortiment 29 oktober!...og ryktet sier at både pepperkakedeig og julmust er på plass i hyllene allerede!

Ingen kommentarer: