torsdag 16. august 2012

God morgen MELK og HELG!

Etter to dager med soyamelk, må jeg innrømme at min medfølelse overfor melkeallergikere er STOR! Siden jeg i tillegg måtte nøye meg med soyamelk UTEN SUKKER, må jeg si at kaffelatten ble nedgradert fra HIMMELSK til UFYSELIG! Når jeg i tillegg fikk magetrøbbel, var veien kort mellom meg og telefonen til legen som hadde bestemt dette.

Så nå droppet vi hele melkedietten! Fantastisk! Sjansen for at jeg er allergisk mot melk, er visst minimal (Og etter reaksjonen jeg hadde igår, tror jeg heller jeg reagerer på soya, he he...). Forhåpentligvis var dette et godt valg! Iallefall var lykken stor igår kveld da jeg feiret med både gulost og fløte.


Så da blir det bare gluten, hvitt mel, raffinerte karbohydrater og sukker jeg skal holde meg unna... DET er null problem!!!

GOD HELG! Jeg skal feire med en kaffelatte om litt... Skal bare kjøre i barnehagen først!



Ingen kommentarer: