torsdag 16. august 2012

I feel blue...

Hver gang jeg er i Spania, hamstrer jeg klær på Massimo Dutti og Zara. Sammenlignet ned prisene her hjemme, er det som å shoppe på tilbud! Spanske kjeder=billige i Spania, med andre ord. Inn i rekken kommer jo også Mango, Pull and Bear, Bershka med fler, men jeg holder meg stort sett til de to første. Massimo vinner på godt snitt, moden stil og gode stoffer, skinn og kvalitet. Zara lager jo moteprodukter til en svært overkommelig pris! Noe for enhver lommebok og stil.

Skjorter i str. 5 år fra Massimo Dutti.
Denne høsten, blir blå! Og sommerens besøk til Massimo Dutti, gav resultat for både meg og 4-åringen! Det er jo litt delig at ikke alle klærne har prints fra Cars, Spiderman eller Kaptein Sabeltann?? Jeg simpelten ELSKER at Zara og Massimo Dutti lager så fine gutteklær til barn!



My weekend shirt I'm having fun!


Love the details....
Det hører nok med til historien at eplet ikke har falt så langt fra stammen her i huset. Det ER gøy å pynte seg!!!!



Skinnjakke gutt, lysblått for.
Jeg sikret meg en"Chanel-lookalike" og en silketopp, som kan pryde en og annen blåmandag i høst. Jakken testet jeg igår til mørke jeans, og det blir nok ikke lenge til neste gang den får lufte seg :-)

Sølvtråder i jakken i håp om Casual-but not-stil, he he...
Jeg har skjønt at det har vært litt trøblete for noen av dere å legge igjen kommentar, men det er ikke umulig! Her er det åpent for alle, enten du ønsker å kommentere som blogger eller være anonym. Det er bare viktig å huske på at du må logge deg inn, dersom du ønsker å kommentere via en Google-ID eller lignende (og det kan du gjøre etterdu har kommentert, og tastet inn "kontrollkoden"). Alle tilbakemeldinger mottas med takk!

Skriven hilsen til meg da vel??

Ingen kommentarer: