mandag 27. august 2012

På tide å krype til kokebøkene?

Høst!

Bikini, hagearbeid, myggestikk og sommerkjoler byttes ut med innetid, peiskos, ullgenser, varme drikker og pledd. Jeg gleder meg faktisk, og må innrømme at jeg frydet meg bittelitt, da jeg gikk til barnehagen idag og frøs, siden jakken lå igjen hjemme! Nå har høstluften kommet!!!

Og med høsten venter også god mat! Som jeg har skrevet tidligere, står denne høsten i matpakkens tegn, og allerede nå kjenner jeg at behovet for inspirasjon melder seg! Man blir jo lei av sine egne spesialiteter??

I jakten på Plamil sukkerfri sjokolade på helgekosten idag, fant jeg redningen; boken "Frisk med Lavkarbo- frokost og lunch". Og etter å ha skummet gjennom noen sider, skjønte jeg at redningen finnes! Håper denne boken kan strykes fra ønskelisten i løpet av uken!

Ingen kommentarer: