torsdag 30. august 2012

Sommerens beste kjøp!

Sommerens beste kjøp var verken et par høyhælte sko (...eller....kanskje...!), eller noe annet fjongt noe! Neida! I midten av juli, fant jeg lykken i en GENIAL koffert-bag! Er det flere enn meg som pakker og pakker, og på tross av stor koffert aldri får plass nok? I tillegg er alt bare et salig rot når man kommer frem... Og enda verre, dersom hele familien skal få plass til hver sin giga-koffert i bagasjerommet på vei til hytta! Kofferter er jo egentlig umulige å stable i bil!

Vel, jeg startet jakten på en bra BAG da vi skulle til Kristiansand i 3 dager, for så å være på hytta i 2 uker etterpå. Jeg hadde noen kriterier:

  • Den måtte ha mange og praktiske rom
  • Gode løsninger
  • Gjerne en frekk farge eller lekker design...eller helst begge deler!
  • Trillemuligheter (Store bager uten trillemuligheter blir jo bare tunge og vanskelige!)
  • Bra pris!
Og den som leter - FINNER!

Plutselig kom jeg på en reportasje jeg hadde sett på God Morgen Norge før ferien, om HANDYSIZE! For et genialt konsept! Jeg elsker praktiske ting! (Skal jeg si det en gang til??)

Løsningen ble enkel, men i mine øyne uunnværlig!
DAKINE hadde det meste, i mange farger og kombinasjoner. Matchende toalettmapper, bager, sekker, sminkepunger, pennal...you name it! Og prisen? Svært overkommelig! Og om du melder deg inn som medlem av Handysize' kundeklubb, får du 20% på første kjøp!



Jeg gikk for den største bagen!
Den trilles og åpnes som en koffert, men kan stappes som en bag. Inni finnes 4 rom i ulike størrelser, alle med glidelås og netting, slik at du ser innholdet... En til undertøy, en til sko, en til trøyer, og det store til gensere, bukser og kjoler (for eksempel...) Jakker og treningstøy fikk hver sin lomme på utsiden av kofferten! Og ennå var det ledig plass!

Dette er kanskje litt nerdete, men sånn er jeg bare! Hele garderoben var tilgjengelig og innbydende (dvs ikke mer krøllete enn da jeg dro hjemmefra....) selv etter flere uker på tur!
Gotta LOVE it!


Ingen kommentarer: