søndag 2. september 2012

Søtsaker til kaffen!

I helgen har jeg hatt en aldri så liten tur til Tyskland! Man kan si hva man vil om Danskeferger og den slags, men jeg for min del, digger Color Lines rute til Kiel! En dose luksus, show, deilig mat (ja, faktisk!!), shopping, bading, spa, avslapning, get-away med mer...! Anbefales! Men nok om det!

På fire timer i Kiel, kan man rekke både kaffe, honningkaker (vel, ikke i disse diett-tider), merkevarer, skobutikker, visakort-tømming, og en god svipptur innom BUTLER- En herlig liten interiør-kjøkken-nipsebutikk, som selger alt fra sengesett til kjøkkenredskap!

Denne gangen fant jeg noe jeg har lett etter lenge: Nemlig pepperkakeformer med ferdiglaget spor for å kunne feste søtsaken på kanten av kaffekoppen! Love it!!! Så nå er jeg på jakt etter gode småkakeoppskrifter uten sukker og mel(!) eh.... Noen som har oppskrifter?????

Ingen kommentarer: