fredag 24. august 2012

Søtsug VS shopping!

Noen dager er bare verre enn andre. Dere aner ikke hvor mye jeg savner SURE FØTTER....!! Mitt favorittsmågodt har nå vært fraværende siden 25 juni... Det vil si 2 hele måneder... Puh....!

Når dette suget melder seg, er det bare å sette seg i bilen og dra til Sandvika storsenter! Dette kostholdet har nemlig ført til at noen av klærne mine har blitt for store(!), og akkurat det skal jeg ikke klage på! Og jeg som ikke har handlet på verken BIK BOK eller VERO MODA på flere år, fant meg selv lykkelig ved kassen i begge disse butikkene idag!

BIK BOK på Sandvika storsenter har jo lenge vært en av de bedre bik bok'ene grunnet sitt gode utvalg av både Acne, Filippa K og Diesel. Idag ble jeg fortalt at de snart bare kjører egen label, men inntil det kan jeg reklamere for den nye DIESEL-kolleksjonen! Sist jeg hadde en bukse fra Diesel, var den laaaaav på livet, stiv i stoffet og langt over 1000-lappen i pris! Dagens favoritt fantes i 6-7 forskjellige vasker og farger, var akkurat passe lav eller høy på livet, og føltes som en tykk god strømpebukse(!) på kroppen....in a good way! Og prisen? UNDER 1000-lappen! Me like...!!!

Dere har sikkert fått med dere den hodeskalle-moten som har pågått i noen år nå...? Egentlig har jeg gitt opp ar jeg noen gang kommer til å like nettopp dette mønsteret, men måtte gi tapt i går, da jeg fant en loose genser på VERO MODA med en hodeskalle i GLITTER! Perfekt for min Casual - But not stil....(!), og siden de var tomme for min størrelse i første butikk, tok jeg dette som et tegn på at dette er et av høstens "must haves", så her sitter jeg med to nye favorittgensere...

Er det flere enn meg som hamstrer en i hver farge, når det er tilgjengelig???

Vel vel...søtsug eller ikke! Mitt fredagsgodt består av eggerøre og serrano, snackagurker (ny favoritt) og scones såklart, og jeg gleder meg til å ta på nye klær imorgen, uten å bekymre meg for at kveldens "smågodt"-utskeielse resulterer i at jeg ikke får igjen knappen imorgen.... Sukk... Selv om jeg fortsatt drømmer om sure føtter....

God helg!!

Ingen kommentarer: