mandag 3. september 2012

Forandring fryder!

Jeg elsker forandringer, og nettopp derfor elsker jeg at vi har fire årstider i Norge! Høst, "ny garderobe", grave frem ullgensere og myke favoritter fra ifjor vinter, kjøpe inn kubbelys, lyng og høstblomster til heimen, kalde netter, varme dager og ny TV-høst! Deilig!

Idag ommøblerte jeg til og med kontoret mitt på jobben.....(!) Det sier vel igrunnen litt...

Og med nytt skoleår (...siden jeg jo jobber på skole...), følger også et nytt kalender-år for min del. Ja, jeg vet jo at kalenderen på iPhonen min er genial, og at den synker med alle maskinene og alt det der...MEN midt oppe i all teknikken, som jeg elsker, savner den gode gamle almanakken....! Så det siste året har jeg kjørt god gammeldags "syvende sans".....!

Litt for sent uten for å skaffe meg årets A5 lysebrune skinnutgave fra ORDNING & REDA, men barnslig nok til at jeg falt for systemet til PERSONLIG ALMANAKK! Her kan man velge mellom utallige farger og design, størrelser, innmat og layout. Ønsker du notatsider på slutten av almanakken din? Eller kanskje noteark? For til og med DET kunne du få! Fin pris også! For drøye 200 kr, får jeg nå min skreddersydde, og litt barnslig søte, ROSA almanakk i posten!

Blanke ark, nytt år, og nye muligheter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg elsker skrivebøker, almanakker og timeplanbøker, og som lærer i barneskolen har jeg lett og lengtet etter noe som fungerer for meg. Som regel ender det med at halve boka ikke passer meg, og dermed blir ubrukt. Tusen takk for et kjempeflott tips, jeg fikk en almanakk som er helt skreddersydd meg og mine behov:-)
Du har en flott blogg, morsomt skrevet og mange gode tips:-)
Siw Tonje

C.G.T sa...

Å så bra! Tusen takk, og gøy at du falt for denne løsningen du også! En perfekt gave også, spør du meg:-) hva med en personlig notatbok? Jeg liker!!!!