mandag 22. oktober 2012

Idag er det LØRDAG!

Hei alle sammen, og god ny uke....! 

På mange måter er dette starten på en ny uke, men også helgestart for meg! Med musikermann og arbeidstider utenom det vanlige for oss begge, blir det sjelden lørdag på LØRDAG! Men hver mandag benker vi oss foran TV med beina på bordet og har lørdag...! Det er så deilig! Lørdag midt i uken kan anbefales! Mandag er min ukes lengste arbeidsdag og når jeg da kommer hjem, etter en svipp innom blomsterbutikken og matbutikken, er det barne-TV og legging før lørdagskvelden begynner. Godt å gjøre mandag både til starten og slutten på uken igrunnen! Da blir det kort vei fra blåmandag til helgekos, og det tror jeg egentlig vi alle hadde hatt godt av en gang iblant? Eller hva tror dere??



Nå er det 3 timer til jeg er ferdig på jobb, og da skal jeg lade opp til TV-kveld! Mandag er jo den beste TV-kvelden også (sammenlignet med for eksempel lørdag.....!), så nå er det bare å begynne å KRIBLE I MAGEN (som Asbjørn Brekke sier), for NÅ begynner det! (.....Helgen altså....!)

Bilder lånt fra nett :-)

1 kommentar:

Elin K ♥ sa...

Det høres herlig ut med lørdag på mandag. Jeg hadde en sjef en gang som selv sa at mandager var den beste dagen i uken å unne seg noe godt!

Ha en fin uke!

Elin