onsdag 2. januar 2013

Godt Nytt År....!

Bloggtørke, sa du???
Ja...jeg legger meg langflat! De siste månedene har jeg nytt godt av alle bloggere som legger ut sine innlegg daglig...lest og kost meg og heeeelt glemt at jeg kan blogge litt selv... Eller; glemt er vel å overdrive. Sannheten er at jeg ikke helt har visst hva jeg skal blogge om, siden det eneste livet mitt har dreid seg om er frøet i magen....!

På julaften kunne jeg glede meg over 12 fullgåtte uker, og idag; 2 år etter at jeg fødte en liten gutt i 19 uke, er jeg 13+2. Jeg håper og tror at 2013 skal bli vårt år! 13 skal bli mitt nye lykketall, og i juli håper jeg at vi får en liten baby... Tiden vil vise!

Som mange andre gravide, blir også jeg både kvalm og trøtt. Det har jammen ikke vært lett å leve uten sukker, stivelse og gjær nå mens kvalmen har herjet og vekten har gått ned. Derfor har jeg måtte ty til både hvit pasta, hvetemel, poteter, potetgull, pommes frites, popcorn, sushi, og andre godsaker som har gitt meg mat i magen jeg ikke får lyst til å kaste opp av...! Når sant skal sies, er jeg i disse dager ganske lei av hele dietten. Frukt smaker fantastisk! Det samme gjorde naboens dessert på nyttårsaften(!). Men jeg skal prøve å være flink! Så får vi se hvordan det går!

Så godt nytt år, alle sammen! Jeg krysser fingrene for sommerfuglen i magen min, og håper at 2013 blir året hvor drømmer kan bli virkelighet! Alle gode ønsker til dere alle sammen!


Ingen kommentarer: