torsdag 31. januar 2013

Øyebryn med prislapp...!

Napping meg her og der... Det koster og være jente....! Hudpleie, freshe klær, rynkekrem, øyekrem, consealer, kvisekrem og pudder i veska...Joda; jeg elsker det alt sammen, og hadde vel ikke klart meg uten. Eller jeg hadde jo klart meg, men jeg hadde kanskje ikke følt meg så vel?!

Og det er vel noe av det viktigste for meg akkurat nå! Midt i bekymringene og gledene over hjerteslagene som banker i den voksende magen, trenger jeg oppturer og små gleder. Nå har jeg akkurat vært hos jordmor og hørt babyens hjerteslag. Herlig! Dette overskygger både bekkenlåsning og lite nattesøvn idag.

Igår pleiet jeg derimot mitt ytre. Og som dere sikkert skjønte på mitt forrige innlegg, er dette noe jeg prioriterer i disse dager....! Selv om det har en prislapp...

Fred Hamelten er Norges kronede øyebrynskonge...og det er virkelig fortjent! Mine lange frynsede hårdotter på oversiden av øynene har nå to ganger fått grundig overhaling av nettopp denne herlige mannen! Heldige meg- som har en søster og mamma som var så klartenkte at de satte opp time til meg for godt over et år siden! Og skal du inn i varmen nå; gjelder det å booke; for nå er første ledige time i 2015!!! Om det er verdt å vente på? Ja, absolutt! Øyebryn med prislapp, kan utgjøre den helt store forkskjellen etter en søvnløs natt!

Legger ved før og etter bilde under her... Håper dere ser hvilket som er etter da:-)




Ingen kommentarer: